OPRAVIT SE DÁ LEDACO, ALE NE VŽDY A ZA KAŽDOU CENU SE OPRAVA VYPLATÍ.
S OHLEDEM NA STÁŘÍ A OPOTŘEBENÍ POUŽÍVANÉHO ZAŘÍZENÍ, JE NA ZVÁŽENÍ CEN|A OPRAVY A ENERGETICKÁ NÁROČNOST KONSTRUKČNĚ STARÉHO ZAŘÍZENÍ !
Pozáruční servis je prováděn a poskytován zejména na námi dodaná klimatizační zařízení pro naše zákazníky.
Zajistíme, nebo vyřešíme servis i pro zákazníky, kteří mají namontované klimatizační zařízení jiných značek od jiného dodavatele.
Pozáruční servis je samostatná činnost, která nepřímo navazuje na prováděné periodické prohlídky v případě, že je zjištěna závada na klimatizačním zařízení nebo zcela samostatně na vyžádání či poptávku. U všech oprav je z naší strany nejdříve zjištěna prvotně závada na klimatizační technice, která se buď dá odstranit na místě nebo se musí vyměnit celý jednotlivý díl. Následně dochází k poptání nového (náhradního) dílu u konkrétního výrobce, vč. ceny a reálného termínu dodání.
Termíny se podle dílů, logistiky skladů a výrobce výrazně liší. Po tomto zjištění je vypracován technický postup a cena pro zákazníka. Po odsouhlasení je díl objednán a zařízení je opraveno vč. odzkoušení. U lacinějších klimatizačních technologií, z různých marketů, bývá oprava zpravidla dražší než celé nové zařízení nebo se již po více letech provozu mimo záruku nedají náhradní díly sehnat !!!
V pozáručním servisu závady, poruchy, poškození až znehodnocení rozdělujeme do vzniklých:
- provozem = odpracované motohodiny s ohledem na reálnou životnost zařízení
- zásahem do zařízení nezpůsobilou osobou
- vyšší mocí, zpravidla řešených pojistnou událostí
- vandalismem a vědomým zničením Vašeho zařízení, vč. krádeží řešenou Policií ČR
Provozem – opotřebením
Zásahem do zařízení